Ocak 25, 2008

Tatil öncesi son yazı;ilk sobe ve ilk cevap...





Önüm arkam sağım solum sobe :))))

ne çok oynardık çocukluğumuzda saklambaç ,sobelemece, yakantop,istop,dombili oy oy oy ne günlerdi...

büyüdük kocaman olduk bu kez perili köşk bloglar arası oyun alemine davet etmiş de haberim olmamış...

Hemde konu bu aralar en dertli olduğum kendime yap da kurtul tembel die sık sık kızdığım YAPMAYI ERTELEDİĞİMİZ KOLAY ŞEYLER;

Neler yok ki...

~ 1 numaraya uzun bi zamandır zevkle binbir hevesle aldığım 1000 parçalık puzzlee ı ekliyorum efendim aldığımın ilk haftası 780 küsür parçası yerleştirilmiş (arta kalan parçalar tek tek sayılarak ulaşılmış rakamdır ) misafirlerin gelmesi ile arka otaya itelenmiş sonra bi türlü salona terfi edememiş boynu bükük garip puzzle ım...

~ 2 numarada bu sefer daha da uzun bi zamandır bekleyen annemin dağılan çok sevdiği ben dizicem onları die el koyduğum sahiplendiğim incilerini yerleştirmek istiyorum getir incilerimi dizdiricem onları isyanlarına rağmen hala büyük bi azimle ben dizicem onları die çekmecede bekletiyorum...

~ 3 numaraya nefretttttt ettiğim ütüleri yazmasam hayatta olmaz ...

~ 4 numaraya 3 buçuk yıllık evliliğimize rağmen hala stüdyo fotoğraflarımızı (albüm dışındakileri tabii o kadar da diil yani :)) ) çoğaltamamış olmamı ekliyorum ki fotoğrafçının önünden de pek sık geçerim yani...

Die bu liste uzaaaaaaaar gider gece gece bu kadar yeter di mi diyerek evcilik lezzetler ,ab-ı hayat ve dide yi sobeliyorum elim sizde :)))

ve tatile son bir ki üç dört die zıplıyorum bi süre uzaklarda olucam ama ara ara takılıcam tabii ki...

hepinize güzel günler diliyorum...

7 yorum:

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Keyifle okudum üşengeçliklerini :)) Dijital makineler çıktı tab bozuldu aynen bizlerde hiç tab ettirmiyoruz çoğu çekimi, gerçi ben hep yiyecek fotoğrafı çekiyorum ama neyyse :))
Sevgiler
Düşüniim bakim ben bir yandan nelere üşeniyorum...

ab-ı hayat dedi ki...

Teşekkür ediyorum,en kısa zaman da cevaplayacağım sobeni.

Bakalım neler varmış yapmayı ertelediğim....

sevgiler....

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

teşekkür ederiz efem....
tatil sonrası bir tanışma toplantısı istiyorum bu arada...
iyi tatiller...

krizantem dedi ki...

arkadasim eger kabul edersen seni sobeledim. Sorular benim blogta

Zeynep dedi ki...

Ne tatlı üşengeçliklermiş bunlar...

SeyyAh dedi ki...

Tatil dönüşü dinlenmiş ve paylaşılacak anıları ve gezi notları olan bir sayf aile karşılaşmak dileği ile...
Sağlıcakla kalın...

elf dedi ki...

evcilik lezzetler ne güzel hiçbir şeyi ertelemeden hemen yapıyo olman ah ben de öyle olabilsem :))

ab-ı hayat zevkle okuyacağım üşengeçliklerini...

sevgili perili köşk ,harika bi fikir en kısa zamanda gerçekleştirelim :))

krizantem ne demek tşk ederim çok sevindim en kısa sürede...

zeynep,ütü kısmı hiç tatlı diil ama :((

seyyah,iyi dileklerin için tşk ederim gerçekten bi sürü biriktirdiklerim oldu en kısa zamanda ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails