Ocak 04, 2008

yaşasıın kaarrrrr!!

günlerdir hava buzz gibi dışarda soğuktan durulmuyo her yer buz tutmuş durumda ama bir türlü kar yağmak bilmedi.dün gece aklımdan keşke kar yağsa die geçirirken bloğa güzel kar manzaraları bulup eklesem die düşündüm.fakat araya başka işler girince bir türlü vakit bulamadım...
sabah uyanıpta dışarı baktık ki daha doğrusu sevgilim baktı ki ve de aa bak dışarı kar yağmış dedi ki koştum pencereye ve lapa lapa yağan karı görünce acaip mutlu oldum:)) bu kadar olur yani...bunun üzerine artık kaçarın yok dedim eve gelince otur pc nin başına ve bul en güzel kar fotoğraflarını...
ben de de kar fotoğrafları var ama bunlar da çok hoşuma gitti harika manzaralar...yukarıdaki kulübede bir hafta sonu geçirmek ... hayali bile güzell...

deniz kenarı ,deniz manzarısı ,deniz kum güneş üçlüsü benim favorim aslında kışı pek sevmem ama kar olunca herşey değişiyor...yeni yağmış kar üzerinde yürümek ağaç dallarındaki görüntüsünü izlemek tek kelimeyle harika...deniz kar ve kırmızılıklar birbirine çok yakışmış...
bu fotoğrafların içinde en çok sevdiğim bana hayaller kurduran fotoğraf işte bu...uçsuz bir sonsuzluk hissi uyandırmıyor mu??bembeyaz kar ve bulut mavisi bulutların ahengi,bacadan tüten duman,uzun yolda ilerlerken bi anda kar yağmaya başlıyor ve sen mahsur kalıyosun uzaklarda böyle bi kulübe olduğunu fark edip sığınıyorsun... ne mutluluk di mi:))
bu ırmak manzarası ise beni gerçeğe döndürdü yaşadığım yerlerde de ırmak oldu ve ben her kar yağdığında bu manzaralarla karşılaştım hayal diil tamamen gerçek...bu fotoğraflar benden diil ama bekliyorum kar eğer bu gecede yağmaya devam ederse alıcam elime makinemi düşücem yollara böyle fotoğraflar çekene kadar dönmek yok :))

yoksam bilin ki yukardaki gibi bi kulübeye rastladım ...

6 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

sonunda yağdırdık karı işte....
hala yağıyor bakalım yarın ortalık ne durumda olacak....
he he her tarafta eli fot. makineli insanlarla dolu olacağı kesin...

kalbegidenyol dedi ki...

arkadaşım siteme ziyaretinden dolayı çok teşekkürler.hemen iade-i ziyarete gelmek istedim ve harika bi blogla karşılaştım
bugün ankara da yılın ilk karını yaşıyor,çok güzel resimler paylaşmıssınız :):)

bartın'da yaşıyor olmanızdan dolayı ayrıca mutlu oldum.
yıllar önce gelmişdim bartın inkum'a küçük ama çok güzel bir yer.umarım bigün tekrar yolum düşer :))

sevgiler
gözde
kalbegidenyol.blogspot.com

elf dedi ki...

perili köşk hala yağıyor kar manzaralar süperr :))

kalbegşdenyol teşekkür ederim çok severim kar manzaralarını kışın en sevdiğim yanıdır,bartın küçük ve güzel özellikle baharda harika ama kışın maalesef biraz sıkıcı,ama gidersem eğer kesinlikle özleyip sık sık döneceğim bi yer :))umarım tekrar gelirsin...

nino dedi ki...

kar ah kar hasret kaldik bizde :)
seker hamurunu ben hazir aliyorm canim yapmak zor geliyo :D

pinar dedi ki...

sevgili elif gerçekten de öyle ..ınsanda tamamen masalımsı bir sonsuzluk duygusu uyandırıyor bu resim...harika
bazen bir resim bile bu derece mutlu edebiliyor insanı.paylaştığın için teşekkürler

Ebruli dedi ki...

Benim de hayatimda "deniz,kum,gunes" uclusu ve tabiki de "deniz manzarasi" var. Onlarsiz bir hayat dusunemiyorum. Ben "deniz"e ve "deniz manzarasi"na asigim aslinda...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails