Ocak 23, 2008

vee kızıl nehirler de bitti...


Biz Efendileriz, Biz Köleleriz.
Biz Her Yerdeyiz, Hem de Hiçbir Yerde.
Biz Karar Verenleriz.
Kızıl Nehirlerin Hakimiyiz.

Kalbinize güvenmiyorsanız ya da ocakta yemeğiniz varsa, bu kitabı okumaya başlamayın. Grange'nin sınır tanımayan hayal gücü, sürekli artan gerilim, etkileyici karakterler, birbirinden korkunç cinayetler; hepsi daha ilk satırlardan itibaren size hükmedecek...
Soluk kesen bir tempo.İki sıradışı insanın çevresinde gelişen olaylar: biri enerji dolu, tecrübeli bir polis, diğeri sokaklardan gelme Mağripli bir çaylak...

Diyor kitabın arka sayfasında , mükemmel kurgulanmış bir kitap,son derece akıcı ve heyecanlı bi kere başladın mı bi türlü elinden bırakamıyosun.hatta öyle anlar oldu ki gece karanlık odada yalnızım acaip korkuyorum fakat kitabı bırakıp diğer odaya hem meraktan hem korkudan gidemiyorum :))
Fakat şunu söylemeliyim ki okuyanlar bilir fazla detay vermicem okumayanlar için ipucu olmasın, katilin ortaya çıktığı ilk anda bunda var bişi dedim ama böylesi bi kurguyu tahmin etmemiştim. Olaylar bütünü çok etkileyici birbirinden bağımsız gibi görünen iki durumun çok alakasız gibi duran ip uçlarından yola çıkarılarak tek bi olay olduğunun ortaya çıkması ve olayın açığa kavuşması son derece etkileyici....
Kesinlikle okunmalı,Grange in daha önce de Leyleklerin Uçuşunu elime almış fakat araya başka kitaplar girip okuyamamıştım Kızıl Nehirlerdeki etkileyiciliğin üzerine onuda ilk fırsatta okunacaklar listesine aldım...

Listeye göre :)) Kulin 'in Veda sına başlicaktım ama bugün okulda 3 saatlik boşlukta sınıf kitaplığından Balzac ın Vadideki Zambak ını aldım (üzerindeki etiketten de görüldüğü üzre )ve okumaya başladım betimlemeler son derece etkileyici,böylece Veda yine okunacaklar kısmında kaldı...

Uzun zamandır kitap okuyamamaktan yakınıyordum ama artık eski bol kitap okur dönemlerime adım adım ilerliyorum ...
Acaip keyifli bişii kitap okumak keşke herkes bu keyfe varabilse ...

2 yorum:

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Çok merak ettim Kızıl Nehirleri, Veda da bende okunacaklar arasında ve ayrıca son derece katılıyorum keşke herkes okumanın keyfine varabilse :)) İyi ki paylaşmışsın Elf;) Kaybetmeyeyim diye seni hemen linklerime eklemeye gidiyorum şimdi
Sevgiler...

yesildomates dedi ki...

ne güzel anlatmışsın.bende okumak isterim..bir bakıyımda alıyım..tavsiyen için teşk.ederim..

öptüm..görüşmek üzere...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails