Şubat 12, 2008

Tatil sonrası mahmurluğu....


Uzun bir aradan sonra selamlarr...

Tatil öncesi neşe tatil sonrası mahmurluğa bıraktı yerini ve pazar dönmüş olmama rağmen isteksiz isteksiz oturuyorum...Bol bol gezdik dolaştık alış veriş yaptık yedik içtik kitap okuduk(m)...

Bloğa arada baktım fakat ne yorumlara cevap verme ne da yazı ekleme fırsatım olmadı...arada diğer bloglarda gezindim. Sevgili evcilik lezzetler ve krizantem tarafından sobelenmişim ,en kısa sürede kendime geldiğim tatil sendromundan çıktığım ilk fırsatta biriken sobeler itina ile yanıtlanacaktır :))

Eveeet yukardaki kitaplardan geceyarısı şarkıları dışındakiler artı müjdat gezen in galiba ben sanatçıyım kitabı büyük bi keyifle okunmuştur...

En kısa sürede kitapların yorumlarını yapıcam biriken tarifleri de eklicem tabii ki ama tatilde kendimi kaptırdığım kitap okuma sevdasına geri dönmek ve şu sendromdan bi an önce çıkmak için şimdilik uçuyorum...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails