Şubat 14, 2008

Önüm, arkam,sağım ,solum sobeee...


Benim gibi blog dünyasının yenilerinden olan sevgili Krizantem sobe oyununa davet etmiş beni ...Tatilde oluşum ve gelince de işlerin yoğunluğundan dolayı yazmaya fırsat bulamamıştım.Ve işte şimdi birbirimizi daha iyi tanımak için yararlı olacağını düşündüğüm soruların işte cevapları...

İSİM VEYA LAKABINIZ: Ismim bilindiği üzre Elif, Kesin bi lakabım yok ama eşim soyadımdan yola çıkarak bu aralar bana kelo diyor ben de ona edım :)))

DOĞUM YERİNİZ: Samsunluyum...

HOBİLERİNİZ: Kitap okumak ki bazen çılgınlık derecesinde oluyor bırakamıyorum elimdeki kitabı bir türlü,gezmek farklı yerler görmek seyahat etmek,farklı yemekler deneyip şık sunumlar yapmak,

EN DEĞERLİ ÜÇ ŞEYİNİZ: Ailem,eşim ve ben...

OLMAZSA OLMAZ DEDİĞİNİZ ŞEY:Pek tabii ki öncelikle eşim ailem sonrada işim...

İDEALİNİZ:Pek çok yeri gezip görmek ve huzurlu bir yaşam sürmek...

ETKİLENDİĞİNİZ BİR KİTAP:O kadar çok ki kitabı okumuyor adeta yaşıyor olduğum için kitap okurken farklı bi dünyada gibi oluyorum,ama ilk etkilendiğim kitap kesinlikle çalıkuşu dur ve defalarca hala ara ara tarafımca zevkle okunur...

EN SEVDİĞİNİZ ŞARKI:Sezen şarkılarının pek çoğu...

GİTMEK İSTEDİĞİNİZ YER:O kadar çok ki...ama ilk etapta yurt içinde Kapadokya ve Mardin,yurt dışı ise kesinlikle Santorini ve Venedik...

EN YAKIN ÜÇ BLOG ARKADAŞINIZ: Blog dünyasında yeni olduğumdan sanırım çok yakın arkadaşım henüz yok ama yorumlaştıklarım ve zevkle takip ettiklerim pek çok...

UNUTAMADIĞINIZ BİR ANI: üniversiteden mezun olduğum an olabilir...

BURCUNUZ: Yay...
İLGİLENDİĞİNİZ SPOR DALI, YOKSA TUTTUĞUNUZ TAKIM: Spor alanında çok başarısızım :(( pek çok spora basketbol tenis vs başlamışlığım ve yarım bırakmışlığım vardır ,yaz başı spora gitmeye çalışıyorum ve acaip bjk lıyım şaka şaka :)) bjk lıyım ama acaip diil...
İDEAL BİR KADIN NASIL OLMALI:Hem deli hem dolu ...

İDEAL BİR ERKEK NASIL OLMALI: Hem deli he dolu...

TEKNOLOJİNİN GELİŞMESİ OLUMLUMU, OLUMSUZMU?: Bence olumlu...

İCAT EDİLMESEYDİ NE YAPARDIM BİLMİYORUM DEDİĞİNİZ ŞEY: Kesinlikle çamaşır ve bulaşık makinesi...

İNSANLARIN SÖZLERİNE Mİ, YOKSA GÖZLERİNE Mİ İNANMALI?:Gözler yalan söylemez...

HAYATTAKİ SEVİNÇ KAYNAĞINIZ: Pek çok şey beni mutlu edebilir,küçük şeyler küçük şeyler hepsi de küçücük şeyler...
HAYATTAKİ EN BÜYÜK KORKUNUZ:Büyük korkularım yok ama,ufacık bi hayvandan bile metrelerce öteye kaçabilirim...
MANTIK EVLİLİĞİMİ YOKSA AŞK EVLİLİĞİMİ: Kesinlikle aşkkkk...

EN SEVDİĞİNİZ YEMEK: Her türlü patates ...

EN SEVMEDİĞİNİZ YEMEK: Pek sevmediğim yemek yoktur ama balık ayırt ederim palamut hiiç sevmem mesela...

BLOG SAHİBİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZ:Henüz çok iyi tanımıyorum lakin sorulardaki yanıtlarımız pek benzeşmiyor fakat sıcakkanlı biri olduğunu hissedebiliyorum :))

Ve sobesinden ötürü çok ama çooook teşekkür ediyorum,Önüm arkam sağım solum sobe yakalandınız filiz bahçesi ve perili köşk elim sizde :))
Sevgiler krizantemcim...

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bizde bu sobeyle tanışmış olduk seninle. Sobelerin en sevdiğimiz yanı blog arakadaşlarımızı yakından tanımamıza fırsat vermeleri

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

aman Allahım bu sobe değil el yazması kitap valla....:)
resmen şöyle bir yutkundum beni çok zorlayacak,en yakın zamanda yazmak üzere ,sevgiler......

elf dedi ki...

sevgili çocukla çocuk kesinlikle seninle aynı fikirdeyim,böylelikle sayfalarından bildiklerimizi daha bir tanımış oluyoruz...
sevgiler...

elf dedi ki...

sevgili perili köşk, ben de aynen senin gibi düşünmüştüm ve de bi müddet de bekletmiştim ama başlayınca bi çırpıda bitiyo gözün korkmasın,kolay gelsin...
sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails