Ekim 27, 2008

Okuyorummm...

Son siparişlerimin keyfin ortasına denk geldi incelemeye alınmaları ... Son zamanlarda kitap siparişlerim artmaya başladı hep 1-2 kitap alırdım bu aralar kurtluktan mı yoksa kendimi kaybetmekten mi bilmiyorum pek çok kitap var aklımda olan okunmayı bekleyen eski siparişlerimden de hala okunmamışlar dururken bunlara merak sardım...Elimde bi kitap dururken başka bi kitabı görüp meraklanıp okumaya başlayabiliyorum şu an hali hazırda okuduğum 2 kitap varken bu sayı her an 3 e 5 e çıkabilir :))

~~ Boleyn kızı yazdan beri aklımda Kraliçe nin Soytarısı nı Boleyn Kızı nın devamı olduğunu bilmeme rağmen daha önce okumuştum ama önceliği buna vermicem ,en sona saklayıp keyfini çıkarmak lazım tarih entrika ne ararsan var ...

~~ Destina ; '' Bu romanda yazılı herşey doğru, hiç bir şey gerçek değildir '' sizcede ilginç değil mi??

~~ Adı Aylin ve Başucumda Müzik daha önce okuduğum çok etkilendiğim ,tekrar okumak , kitaplığımda görmek ,arada elime almak, sayfalarında gezinmek istediğim kitaplardan ...

~~ Uçurtma Avcısı ve Son Ada meraktayım bi an önce okumak istiyorum...

Hımmm tabi bide Ezginin Günlüğü ' nden '' Dargın mıyız '', takıldık bu aralar çok keyifli hele sabah mahmurluğuna birebir ...

11 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bende buket uzuner istanbullular'a başlayacağım efenim,hayırlı olsun yeni kitaplar,bu arada operasyon başarı ile tamamlanmış :))

nazo dedi ki...

Ben de kitaplarımı dört gözle bekliyorum Elif. Hergün posta kutusuna bakıyorum ama henüz yoklar :( Keyfini çıkar sen benim yerime de! Bir de Boleyn Kızı'nı çok merak etme bence. Okumak istiyorsan oku tabii de çok fazla sayfalı. Biraz abartmışlar. Bitsin diye okudum ben son 300 sayfayı. Merak ediyorsun ama yavaş ilerliyor. ee entrikanın da maşallahı var :)

el*ff dedi ki...

~~ Periliii,İstanbullular ı ben de çok merak ediyorum ne kadar çok okumak istediğm kitap var hepsini okumak mümkün mü acaba,normalde hızlıda okurum ama daha da hızlı okumak lazım demek ...
Operasyonu gerçekleştirmedem ama tşk ler nerde olduklarını öğrendim bu dns rakamlarının :))

el*ff dedi ki...

~~ N@zoo demek Boleyn Kızını sona bırakarak akıllılık etmişim o ağır ağır ilerlerken aklım diğer kitaplarda kalmıcak böylece Kraliçenin soytarısını beğenmiştim bunu ise daha çok beğenirim diye düşünüyodum gerçi oda yavaş ilerliyodu ama , neyse bakalım okuyup görücez...

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Elifcim süpersin valla yaa. kitap kadar güzel başka ne var ki zaten. sanırım birçok kitap..keyfini çıkart yeni kitaplarının bol bol oku.ben de inşallah türkiyeye gidince bir sürü kitap alıcam kendime.nasıl heyecanlıyım bunun için anlatamam.başucumda müziği okurken hüngür sümük ağlamıştım.uçurtma avcısı da pek güzel. sana tavsiye ben geçenlerde nermiz bezmenin sır ve aurora sını okudum çok beğendim.sürükleyici ve etkileyici..sevgiler sana.öpücükler

Geveze Kalem dedi ki...

E ama sen beni yazmaktan soğutacaksın.:) Böyle hararetle yeni kitaplar anlatılır üstüne bir de bu keyif fotoğrafı eklenirse, valla ben kalemi kağıdı bırakır, sürekli okurum. Olmaz ki!:))

el*ff dedi ki...

Tuğbacım kesinlikle haklısın peeek çok kitap ben de hem nasıl zırrıldayıp durmuş etkilenmiştim o kitaptan...Sır la Aurora nın incilerinide kaçırır mıyım çok güzeldi iki kitap nasıl birbirini tamamlamıştı...
Ben de Kurt Seyt Shura @ Murka yı tavsiye ederim...

el*ff dedi ki...

Geveze hayırrrrr sen sürekli yaz ben okur anlatırım sana ,ciddiyim bak söz hepsini anlatıcam ama hem okur hem daha çok yazarım dersen bişii demem bak :))

Ebruli dedi ki...

Ben de senin tam tersi; okudugum kitap bitmeden, 2. sine gecemiyorum. Hem de asla!..
Kafam karisiyor. Kitaplardaki konular karisiyor sanki...

Cocukla Cocuk dedi ki...

bir kaç kitap okuma alışkanlığı bizi de sardı son zamanlarda . Son Ada yı okumak istiyorum en kısa zamanda

el*ff dedi ki...

~~ Ebrulii aynen ben de öylee bi daha bi kaç kitap okumicamm :))

~~ Çocukla çocuk yahu niye sardı bizi bu alışkanlık ben ne güzel bi kitabı hızla okur bitirir diğerine başlardım şimdi kitaplar bitmiyoda,değiştiricem bu alışkanlığı ben :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails