Ekim 24, 2008

Blogspot kapanmışşş...

Yok artık diyorum başkada bişey diyemiyorum ,fıkra gibi bişey bu ee noldu kapattık bitti...

Bi dönemin milli eğitim bakanının ''bu okullar olmasa ben milli eğitim i ne güzel yönetirdim'' demesi gibi bişey...

Kötü haberi tlf nuyla çok mutlu olduğum Perili Köşk den aldım,çok daha güzel bi yazı olmalıydı bu tabii ama akıbeti belli olmayan bloğa maalesef ....

Umutsuzluğumu kaybetmek istemiyorum yok bu kadar da olamaz diyorum ...

Yasaklı zihniyetin bi rezaleti daha işte,bakalım daha ne rezillikler görücez...

d.n...Bloğuma vtunnel den ulaşabiliyorum , trajikomik bi durum...

4 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

www.ktunnel dan herkesi haberdar etmeliyiz, sonra da bunu protesto etmeliyiz..

Adsız dedi ki...

http://www.gizlen.net/ her yere girebilirsiniz bu site sayesinde. gizlen.nete girin http://www.craftwoman.blogspot.com/yazın diğer tüm yolları da yazdım

Yeliz dedi ki...

kapandı ama açıldı ne mutluuuu:)

Ebruli dedi ki...

Cabuk duzeldi degil mi? Hatalarini hemen anladilar. Herkes daha uzun surecek zannetmisti ama "supriz" yaptilar bence...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails