Ekim 07, 2008

Kapadokya !!!

Selammm...
Hacı Bektaş , Delikli Taş , Göreme , Zelve , Çavuşin , Paşabağı , Ihlara vadisi , Aşk vadisi , Uçhisar , Ortahisar kaleleri , Derinkuyu hepsi hepsi harikaydı bambaşka bi diyarda gibi hissettik kendimizi 5 gün boyunca...
Kara kış gelmiş iliklerimize kadar donduk hava bi açtı bi kapadı , bulutlar bi mavi bi simsiyah oldu ...
Erciyes bembeyaz olmuş çok etkileyici görünüyordu ...
Bol bol yedik , içtik gezdik , gördük ,fotoğraf çektik , ayaklarımıza kara sular inene kadar yürüdük çooook keyifliydi,en kısa zamanda detaylar :))

8 yorum:

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

kızımın ismini beğenmenize çok sevindim.
bloğunuzla tanıştığımada çok memnun oldum.
fotoğraflar çok güzel.
görüşmek üzere.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Yazın ayrı, kışın ayrı bir güzel kapadokya :)

Fotoğraf çok hoş...

Disalce dedi ki...

canım ne kadar hoş bir fotoğraf bu....güzel vakit geçirmişsin ne güzel...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Oralar bir başka değil mi, başka alemde hissediyorsunuz kendinizi. Çok seviyoruz biz.

Adsız dedi ki...

detayları heycanla bekliyorum elifciğim,

sevgiler..

el*ff dedi ki...

~~ mavi portakal ben de mutlu oldum beğenmenize tşk ler...

~~ destina ;kesinlikle öyle biz kar hariç her mevsimi yaşadık gibi 5 günde süperdi...

~~ disal cimm tşk ler...

~~ çocukla çocuğumm kesinlikle bambaşka çok sevdim nasıl daha önce gelipte burayı yaşamamışım diye de çok hayıflandım ...

~~ miss zerrinim en kısa zamanda :))

Adsız dedi ki...

Elif ağaca bayıldım süpermiş ya.

el*ff dedi ki...

~~ craft woman ben de çok beğendim nazar ağaçları da dilek ağaçları da çok hoşlardı :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails