Nisan 22, 2008

Şiir ve müzikle dolu dolu geçen zaman!!!

Pek sevgili aşkım aslen edebiyatçı olmakla beraber son zamanlarda türkçecilik yapmakta ve de tüm edebiyatçıların olduğu gibi onun da özel günlerde üzerine daha bi sorumluluk düşmektedir.Yılın başından beri şiir dinletisi sunmak için çalışmalar yapıyorlardı öğrencilerle beraber ,şiirle tanışıklığı az sayıda olan ben bile sayesinde bi şiir sever oldum çıktım :))
23 nisan etkinlikleri için il genelindeki programa dahil olmuşlar haberleri olmadan o sebeple son zamanlarda pek bi hummalı çalışma içersindeydiler tabii ben de destek kuvvet :))
Çok hoş şiirlerden oluşan bi dinleti ardından da okullarının müzik öğretmenlerince hazırlanan bi müzik dinletisi ile çok hoş zaman geçirdik...
Şiirlerden benim en çok sevdiğim ve bi türlü ezberleyemediğim :)) müziği eşliğinde...

Masalların Masalı

Su başında durmuşuz,
çınarla ben.
Suda suretimiz çıkıyor,
çınarla benim.
Suyun şavkı vuruyor bize,
çınarla bana.

Su başında durmuşuz,
çınarla ben, bir de kedi.
Suda suretimiz çıkıyor,
çınarla benim, bir de kedinin.
Suyun şavkı vuruyor bize,
çınarla bana, bir de kediye.

Su başında durmuşuz,
çınar, ben, kedi, bir de güneş.
Suda suretimiz çıkıyor,
çınarın, benim, kedinin, bir de güneşin.
Suyun şavkı vuruyor bize,
çınara, bana, kediye, bir de güneşe.

Su başında durmuşuz,
çınar, ben, kedi, güneş, bir de ömrümüz.
Suda suretimiz çıkıyor,
çınarın, benim, kedinin, güneşin, bir de ömrümüzün.
Suyun şavkı vuruyor bize,
çınara, bana, kediye, güneşe, bir de ömrümüze .

Su başında durmuşuz.
Önce kedi gidecek,
kaybolacak suda sureti.
Sonra ben gideceğim,
kaybolacak suda suretim.
Sonra çınar gidecek,
kaybolacak suda sureti.
Sonra su gidecek
güneş kalacak;
sonra o da gidecek...

Su başında durmuşuz.
Su serin,Çınar ulu,
Ben şiir yazıyorum.
Kedi uyukluyor
Güneş sıcak.Çok şükür yaşıyoruz.
Suyun şavkı vuruyor bize
Çınara bana, kediye, güneşe, bir de ömrümüze.......

Nazım HİKMET
Karanfillerin her yanlarından geçişteki kokuları adeta büyülüyor beni,hımmmmmm miss gibi....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails