Nisan 09, 2008

Uzaklardann!!!

İngiltere detaylarını fotoğraflar ve detaylarla anlatıcam dedim ama işlerin üstüste binmesi havaların güzel olması sebebiyle evde durmamam ve üstüne de benim son zamanlarda var olan olağanüstü tembelliğim de eklenince nerden başlıyacağımı bilemedim...Öncelikle bazı detayları kolajladım...
Çiçekler ve bulutlar beni en çok etkileyenlerdendi.Sen kalk o kadar yol git çiçeklere ve bulutlara bayıl sürekli onları çek dur :))
Ama her evin minicik de olsa bi bahçesi o yoksa cam kenarı kapı girişi mutlaka çiçeklendirilmişti kaldığımız otelimsi kampımsı artık her ne ise biz pek anlam veremedik ne tür bi yer olduğuna ( orayı fotoğraflarla ayrıca anlatmam lazım :) )her köşe başında canlı çiçekler mevcuttu ki çok güzellerdi...

6 ülkenin dahil olduğu proje grubu olarak Marlborough da bi okula ziyaretti gezi amacımız ve onlarda bizi gezdirmek için kendilerine yakın olan yerleri planlamışlardı yukarda görülen müze de 17.yy da orda yaşamış oranın hatırı sayılır kişilerinden birine ait olan yer yer restore edilmiş olan bi müze özel rehber eşliğinde gezdik tabii british museum u gezmeyi tercih ederdik ama :)) evin içinde tamamıyle ahşap kullanılmış işçilik gerçekten görülmeye değerdi :))
Vitrin hastası olan ben için bakılası gezilesi yerlerdi tabii gezdiğimiz yerlerde alış veriş yapmak yerine fotoğraf çekmek pek akıl karı diildi ama bence zevk tabii :))Acaip derece de kartpostal ve peçete modelleri mevcut peçete hastası olan ben için bulunmaz cevherdi ama fiyatlarda herşeyde olduğu gibi el yakan cinstendi maalesef...

Marlborough sanıyorum Swindon a bağlı ve Londra dan trenle 1 buçuk saat mesafede bi yer çoğunlukla 2 katlı bahçeli evler ve her yan yeşille , ekili alanlarla ,ağaç çiçek böcekle dolu zaten bunu bize hissettirmek için bir de ormanda yürüyüş planlanmıştı...Yukarda görülen yer de Avebury daki Alexander Keiller müzesinden nesiller nesiller öncesinde orda yaşamış bi medeniyetin çok az kalıntılarına dayanan varsayımlarla bi müze oluşturulmuş,tarihte animasyonlarla gezinti yapma fırsatına eriştik...

6 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

avrupalıların estetik bakışlarını çok beğeniyorum...
çok zevkliler ve canlı çiçekler yaşamlarının tam içinde ,balkonlarında,pencerelerinde,odalarında...
brükselde heryıl yapılan dev bir çiçek halı festivali var.Canlı çiçeklerle yapılmış,muhteşem devasa bir halı....
çok güzel fotoğraflar,güzel yerler görmüşsünüz....
insani ilişkiler nasıl?

Adsız dedi ki...

Selam Elif Hocam.
Blogunu gerçekten beğendim. Blogta farklı bir tarz buldum ve hoşuma gitti. Sen aşmışsın bu işi.
Çalışmalarında başarılar dilerim.
Erdoğan GÜNDOĞAN

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba , çok güzel bir gezi olmuş, resimlerde harika, sayenizde bizde gezmiş kadar olduk, paylaşımınız için çok teşekkürler...
Ayrıca geçmiş olsun dilekleriniz için de çok teşekkürler ediyorum.
Samsun'dan en içten sevgilerimle...

el*ff dedi ki...

Perilicim ,kesinlikle sana katılıyorum,çiçek halı festivalini duymamıştım ama eminim ki muhteşem bişi olur...
İnsanlıkları İngilizler tabii ki bizden çok farklı baktığın zaman son derece yakın sıcak fakat kestiremiyosun gerçek mi bu candanlık diye esinlikle çok kuralcılar...

el*ff dedi ki...

Sevgili Gündoğan :))
bloğumu gezmen çok sevindirdi beni,yorumların için teşekkürler senin gibi bu işlerin ustası olan biri tarafından övgü almak gerçekten cesaret verici,her zaman beklerim ...

el*ff dedi ki...

Sevgili sofram umarım eski sağlığınıza kavuşmuşsunuzdur ,resimleri beğenmenize çok sevindim...
sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails