Aralık 31, 2007

mutlu yıllar!!!!


yeni bir yıl;
yeni umutlar ,yeni dostluklar ,yeni yerler ,yeni tatlar getirsin herkese...
sağlık,mutluluk,umut, barış,kardeşlik,özgürlük dolu bir yıl olsun...
2007 de eğlendim güldüm gezdim hüzünlendim üzüldüm az okudum çok yedim ama çoğunlukla mutlu oldum,2008 in daha güzel olması daha çok güldüğüm daha az üzüldüğüm çok okuduğum çook gezdiğim bir yıl olması dileği ile...
iyi seneler!!!
d.n.. :)) ahh bir de kar yağsa şöyle lapa lapa gezsek gezsek gezsek...
resimdeki gibi bi fenerde olsak battaniyelere sarılıp karın yağışını izlesek...

6 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

bu yıl herşey gönlünüzce olsun.
mutlu yıllar

sevimin sayfasi dedi ki...

yeni yil sana ve sevdiklerine mutluluk, huzur ve bereket getirsin
sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

mutlu seneler
kocaman sevgilerr

Adsız dedi ki...

Yeni yil herkes icin cooookkk daha güzel,bereketli, baris icinde daha huzurlu ve mutlu,saglikli, sihhatli bir yil olsun ve tüm dostların yeni yılı kutlu olsun...:))
Kucak dolusu sevgiler, öpücükler

Hülya dedi ki...

Yeni yılda tüm beklentilerin gerçekleşsin.

Bartın'da yaşıyormuşsun ne güzel..Amasra benim bayıldığım yerlerden biri...

Adsız dedi ki...

Yeni yiliniz kutlu olsun.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails