Aralık 30, 2007

çikolata soslu havuçlu kek

selam!
fotoğrafın ışığını bir türlü ayarlayamayınca işte bu görüntü çıktı ortaya...
tembel tembel otururken akşama misafir haberi alıp ayaklanınca sevgilim ben de hazırlık yapacak hal göremedi heralde tatlı için kafanı yorma ben hallederim gelirken dedi ama benim yine de içim el vermedi.mutfağa girip dünki havuçlu keki görünce bi sos hazırliim bakalım nasıl olucak güzel olmazsa biz yeriz artık dedim biraz da krem şanti ile süsledim.oldu size çikolatalı puding tarafından gizlenmiş havuçlu kek...
havuçlu kek için;
Malzemeler:
3 adet yumurta
1 su bardagi rendelenmis havuc
1 su bardagi toz seker
1.5 su bardagi un
yarim bardak ceviz ici
1 cay bardagi sivi yag
1 cay kasigi tarcin1 yemek kasigi kakao
kabartma tozu, vanilya,
sos için;
1 paket bitter çikolatalı puding,
1 paket krem şanti

yumurtalar ve seker koyu bir kivama gelene kadar cirpilir.daha sonra un, havuc,ceviz ici, sivi yag, tarcin, kakao, kabartma tozu ve vanilya ilave edilip,bütün malzeme yavasca karistirilir. malzemenin iyi karismasi gerek ve yeter şarttır.180 derece firinda 45 dak. kadar pisirilir

işte kek olduktan sonra tabii ben 1 gün sonra her bir kasenin dibine 1 dilim kek koydum,üzerine pudingi hazırlayıp sıcakken döküp soğuduktan sonra krem şanti ile süsledim,bir kaç da damla çikolata serptim.ben çokk sevdim umarım siz de seversiniz bu uyduruk tadı...
afiyet olsun...

4 yorum:

ab-ı hayat dedi ki...

Havuçlu kek ve çikolata uyumuna bayılıyorum.

Ellerine sağlık çok lezztli görünüyor.


sevgiler...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

merhaba ,matematikçilerin not defterlerine güzel lezzetler ,tadlar da ekleniyormuş,hımmm ellerinize sağlık..
güzel günlere,mutlu yıllar...

NiNo dedi ki...

iyi seneler

Adsız dedi ki...

görüntü pek net değil ama olsun ben anladım çookkk güzel
2008 tüm güzelliği mutluluğu sağlığı ve huzuru ile gelsin
kocaman sevgilerr

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails