Nisan 29, 2010

Yumoş Aşkı...

Bir süredir Fikrimühim üyesiyim ve anketlerle sitenin çalışmalarına dahil oluyordum.Geçenlerde Yumoş extra kampanyasını görünce zaten kullandığım bir marka diyerek bu ürününüde denemek istedim ve 2 gün önce paket elime ulaştı .Yumuşatıcılar konusunda elim hep beyaz renk olana giderdi Yumoş Doğanın Özü favorimdi İlk kez pembe yumuşatıcı kullandım renklilerimde ve çok memnun kaldım miss kokusundan yumuşaklığından,kargo paketini elimde görüp şaşkınlık yaşayan tüm arkadaşlarıma da denedikten sonra tavsiye ettim.
Fikri mühimin kampanyayla ilgili yazısı ; '' Haftalar boyu süren kalıcı koku ve gün boyu ferhlığı üzerinizde hissedeceğiniz bir MühimKampanya ile karşınızdayız. Yumoş yeni teknolojisi koku Mikrokapsülleri sayesinde sizlere bir yenilik sunuyor. Üstelik konsantre oluşu da bütçenizi koruyor. Haftalarca süren kalıcı kokusuysa size mis gibi bir dünya sunuyor.

Ürünümüz sizi bir aşkla tanıştırıyor. Bu aşk, kokuların sizi saran kalıcı aşkı... Mikrokapsüllü Yumoş Extra, 3 ayrı çiçek kokusuna sahip yeni serisini sizlerle tanıştırmak için büyük bir heyecan duyuyor.

Mikrokapsüllü Yumoş Extralar, konsantre olmasıyla evinizde hem bütçenizi rahatlatacak hem de yumuşacık ve mis gibi kokan çamaşırlara sahip olmanızı sağlayarak siz ve dostlarınıza benzersiz bir yenilik ile tanışma fırsatı yaratacak. ''

Ben çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ediyorum ve ön yargılarımı kırmamı sağlayıp beni bu güzel ürünle tanıştıran  Fikrimühime teşekkürler :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails