Şubat 19, 2010

Şipşak sıcak tahin tatlısı...


Trilye'de yemiştim ilk enfes bir balık ziyafetinin üzerine ...
Tam tarifi benim yaptığım şekilde midir bilemiyorum ama ben aynı lezzeti yakaladığım için çok keyifliydim yerken :))
Yine balık üzerine; kahvaltılık diye alınmış tahin helvası ucundan bir çatal alınmak suretiyle beklemekteydi dolapta , hadi bakalım dedim bu kadar beklemek yeter sana , önce çatal ucuyla ezdim sonra birazcık süt ekledim ve fırın kaplarına yerleştirdim. Fırın kabının dibindeydi nerdeyse ama piştikçe kabardı kabardıkça kızardı , fıkır fıkır bi tatlı oldu...
Ben çok sevdim balık üstüne artık her daim...
Cuma geldi ben pek mutlu pek keyifli , güneşli hafta sonları diler ve kaçar...

1 yorum:

Özlem dedi ki...

Ellerinize sağlık, bunu ben de yapmıştım, balık yemeğinin üstüne :) çok lezzetli oluyor gerçekten, hem de pratik, ben sütün dışında birkaç damla limon da koymuştum bir azıcık de krema...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails