Şubat 17, 2010

Bir tavsiye ; Puşide-i Siyah

Şiddetle öneririm
Bursa Devlet tiyatrosunun oyununu...
Uzun zamandır izlediğim en güzel ,en etkileyici oyundu...
Çok fazla tiyatro izleme imkanımız olmuyor maalesef ki burda ,gelen oyunları kaçırmamaya çalışıyoruz .Özellikle Devlet tiyatrosuysa eğer gelen biletler bitmeden almaya çalışıyoruz...
Yorgunluktan dolayı gitsem mi gitmesem mi tereddütü yaşadığım için biraz inceledim oyunu ve konuyu okuduğum anda kesinlikle gitmeliyim dedim ve 5dk içinde (abartmıyorum ) hazırlandım ...
Kaçırsaydım eğer çok üzülürdüm, bir yerde karşınıza çıkarsa ya da Bursa'daysanız lütfen izleyin ve herkese izletin...
Oyun daha başlamadan dahil oluyorsunuz ilk sahnede o günlerdeymişim gibi hissettim , Bursa işgal altında Rumlar seviniyor ve ben camdan hüzünle, öfkeyle, gözlerim dolu dolu onları izliyorum...
Oyuncuların hiçbirinin oyununu ayıramadık birbirinden hepsi harikaydı, oyunun sahnelenişi çok güzeldi,  senaryo o dönemde yaşanların hepsini dahil edebilecek o ruhu hissettirecek kadar başarılıydı.
Emeği geçen herkesi kutluyorum...
Keşke tüm gençlerin izlemesini sağlayabilsek,tüm öğrencilerimize izletebilsek ...
d.n... Fotoğraflar ve daha detaylı bilgi için lütfen tık tık...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails