Ocak 18, 2010

Son günlerden kısa kısa ...


Gezmek, yazılı okumak, ders içi performans belirlemek ,e-okula not girmek , hazırlık yapmak & misafir ağırlamak , hazırlık yapmak & misafirliğe gitmekle meşgul blog sahibesi :))
Olmazsa olmaz kitap okumakla bir de pek tabii...
Çöplüğün Generali ni okudum bitirdim yeni yıl hediyesiydi sevgilimle birbirimize kitap seçtik çok keyifliydi
 Bense Binbir Çiçekli Bahçe yi aldım ona ondan daha çok merakla ...
~~
Beğendiğim bir kitap oldu Çöplüğün Generali;
Günümüz olaylarına 68 yıl uzaktan bakmak hem ürkütücü hem ilginç geldi başlangıcı biraz sıkıcıydı sonra hareketlendi ama sonu pek tatmin etmedi daha başka daha derinden olabilirdi...
Eksik parçaları olan bir romandan ulaşılmaya çalışılan gerçekler, toplumsal kısmi hafıza kaybı yaratan virüsler, unutturulmaya çalışılan bir dönem...
Ben tavsiye ederim şu günlere başka bir açıdan bakmak için ...
~~
Yeme içme mevzularında ise :))
Mantar sotenin beşamel sosla kaplanıp kaşarla fırınlanmış hali,
Tavuğun cevizle harmanlanıp mayonez ve sarımsaklı yoğurtla bütünleşmişliği,
Etimeğin şekersiz muhallebi ve krem şantiyle birlikteliği,
Oktay Usta tarifiyle Abant Kebabı,
Ve elmanın şeker ve krem şantiyle tatlı hali...
 

6 yorum:

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

merhaba canım
valla yemekler nasıl da güzel görünüyor ya acıktığımı hissettim bişeyler yemem lazım acilen..keşke şimdi şunlar önümde olsaydı demeden edemedim..sevgiler canım.öptüm

el*ff dedi ki...

Tuğbacım teşekkürler ... Evde olanlardan gönderiyorum hemen :))
Teknoloji bi gün o noktaya geir mi acaba??
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

yazılı okumak, ders içi performans belirlemek ,e-okula not girmek ,,
son günlerde tüm öğretmenlerin yaptıkları hemen hemen aynı şeyler artık :) Beni dün delirtti sistem ,öğrencilerin okudukları kitapları ve sayfalarıda giriyoruz .Sizde de varmı öyle birşeyler bu yıl ?
Sevgilerimle
A.B

el*ff dedi ki...

~~ Red Riding Hood ; olmaz mı korkunç türünü belirlemek,beklemek sayfa zaten zar zor açılıyor tam anlamıyla kabus gibi hele ki şimdi sistemde sorun var zor işimiz valla...
Kolay gelsin...
Sevgiler..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Elmaaaaaaaa elmaaaa harika görünüyor kilitlendim kaldım burada.

el*ff dedi ki...

Esincimm kalma orda çık gel yaparım ben sana :))
Sevgiler canım,bekliyorum ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails