Ocak 12, 2010

{ Acıktığımın ilanıdır :) }


Aslında bu fotoğrafları çekeli çoook oldu ama bugünü bekler dururlarmış arşivde,üstteki fotoğraf Haziran'da Lyon da bir akşam yemeğinden makineme yansıyanlar...
Keçi peynirli Salata ve tatlı tabağındakilerin tümünü çok beğendiğimi anımsıyorum...
Ana yemekte benim damak tadıma uygundu ...
Yemeklerin ismini hatırlamak öyle zor ki :))
Kruvasan özledim...

Yukarıdaki fotoğrafsa yaz tatilimizden,Alaçatı'da damağımıza takılanlar...
Şarabi...
İsimler evet yine anımsamıyorum çoook uzundu :))
Salatanın görüntüsü muhteşemdi ama kendisi ıı ıhhh...
Kılıç balığı sevgilimin tercihiydi {deniz gördüğü an tek tercihidir balık ve biz öyle zorlanırız ki hem balık hem başka bir alternatif olan bir restoran bulabilmek için } ve güzeldi...
Marine edilmiş bilmem bilmem bilmem ne eşliğinde bonfilede güzeldi...
Şaraplardan bahsetmeye gerek yok sanırım...
Ama servisten pek memnun kalmadığımızı anımsıyorum :((
Tatlı yememişiz hımm kesin Sakızlı tatlı yemek içindir ...
Üzerine sakızlı kahve...
Bir de Kaptan ın yerinde balık çorbası ve kalamar şiddetle önerilir...
Vee Ilıca da Kumru { Tüh fotoğraflamamışım }
Yolunuz düşerse daha neler var neler ...
d.n. Fiyatlar mı işte onu ne siz sorun ne ben söyliyeyimm :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails