Kasım 24, 2009

Yollar bizi çağırıyor !!!



Seviyorum (z) yolculukları  otobüsle olmadığı takdirde tabii...
Yine bir yolculuk vakti bizim için...
Bu sefer pek bi kısa süreliğine belkide ilk kez bu kadar kısa ama tatil olmadı napalım :))
Kızanlar olacak şimdi bana,hatta diyenler kar yağar tatil, yağmur yağar tatil ,grip olur ,şubat olur tatil ,yaz gelir yine tatil ,bu ne ballı meslek diye ??
 Peki madem gelin o zaman sınıflara ama sadece derse girmekle olmaz işin en keyifli yanı zaten o ...
Bir de projeler,performanslar,yazılılar ve biiir sürü toplantı artı bu toplantıların tutanakları var ardından etkinlikler, etkinlik raporları ,yöneltmeler ve daha neler neler :))
Ha birde herşeyi bildiğini zanneden ama çocukların düzenli çalışmalarının öneminden bahsedince de bizi dinlemiyorlar siz konuşsanızzz diyen veliler ...
Yani hiçbir şey göründüğü gibi değil...
Her mesleğin kendine göre zor tarafları olumlu olumsuz yanları ve her meslekte olduğu gibi öğretmenler arasında da iyiler ve kötüler var tabii...
Ama bu mesleğin öyle zor bir yanı var ki oda insan eğitiyor olmak ve sadece okulda değil her daim çalışıyor olmak...
Sadece tatili görmek ya da sadece olumsuz örnekleri görmek biraz acımasızca eleştirmiş olmak değil mi??
Öğretmenlere değilde sisteme yüklenmek mantıklı olan değil mi??
Başka mesleklerin zor şartlarının düzeltilmesini istemektense öğretmenlikle kıyaslamak kolaycılık değil mi??
 Bu mesleğin öyle keyifli yanları insanı öyle mutlu eden yanları var ki,gözleri ışıl ışıl parlayan öğrencileri görmek bile her türlü zorluğa değer... Keşke bu mesleği gerçekten sevenler tarafınca yapılıyor olsa o zaman çok daha güzel olacak aslında herşey :))
Nerden nereye gelmişim konumuz yolculuk değil miydi??
Evett tatil olmamasından sebep perşembe gideceğimiz  Samsun dan pazartesi dönmek durumundayız...
Bu üç günde yapmayı planladığımız öyle çok şey var ki bakalım hangilerini sığdırabileceğiz bu kısacık zaman dilimine ?
Tatil havasına girmişim di mi ee yarın okullarda yokuz pek çok kamu çalışanı gibi  Grevdeyiz...
Sizler de destek verin 1 günlük uyarımızı yapalım hayatı durduralım...

2 yorum:

n@zo dedi ki...

grevdeyizz!!

el*ff dedi ki...

~~ Hep birlikte olduğumuzu bilmek ne keyif Nazocumm :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails