Kasım 07, 2009

Yeme & İçme mevzuları ...


Uzun zamandır Lezzet durakları yayınlamadığımı fark ettim oysa her türlü zorluğu göze alarak  {  restoranda elim makineye gittiği anda karşımda oturmakta olan ve bana kötü kötü bakan  kişi sebebiyle ki kendisi sevgilim olur epey sıkıntılı fotoğraflama eylemi } çekilmiş arşivde beklemekte olan fotoğrafları çıkardım gün yüzüne ve paylaşmak istedim.
Yukardaki fotoğraf Kastamonu ve Katamonu nun meşhur etli ekmeği
Kale ye çıkan ara sokakların birindeki eski Kastamonu evinin restore edilerek restorana dönüştürülmüşlerinden birinde yedik fakat ismini hatırlamıyorum maalesef ...


Bu fotoğraf ise bu yaz sıklıkla gittiğimiz ve her türlü balığın tadına baktığımız hatta sevgilimin gün aşırı ekmek arası balık yediği Çarşamba'da Aydın balıkçılıktan biz çok beğendik balık salata turşu mısır ekmeği ve hatta balık çorbasını fiyatlarda oldukça makul  :))
Fotoğraftaki Akbalık ,yolunuz düşerse denemeden geçmeyin...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails