Temmuz 22, 2008

Çocukluğumuzun Çizgileri !!!

Hep gelir geçerken görür merak eder aaaa bizim çocukluğumuzun kahramanları der şimdiki çocuklara imrenirdim.Adana dan gelen kuzenim ve onun ufaklıklarla gittik ama biz onlardan çok eğlendik adeta çocukluğumuza döndük :)))
Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler,Gargamel Azman ,Şirine Şirin Baba Uykucu hatta kulübenin içinde çizgi filme dahil olmak isteyen misafir bi köpek bile vardı....
Ve fark ettik ki burdakiler şimdiki çocukların pek kahramanı diil...Aaaa bak Keloğlan gel fotoğrafını çekiim deyince bizim canavar ben öyle abuk sabuk şeylerle fotoğraf çektirmem demez mi ....Pembe Panter ,Sevimli Hayalet Casper,Pinokyo, Pinokyo nun babası Geppetto,hangi masala ait olduğunu anlayamadığımız prenses...
Örümcek adamla birlikte onun işaretini yapmayı ihmal etmeyen Ekim,minik kulübelerden çıkmak istemeyen Eylül hangisine koşacaklarını bilemediler... Eşeğine ters binen Nasrettin Hoca,Hacivat ve Karagöz...
Red Kit sahnesine biz de dahil olduk biraz daha dursak yeni bi bölüm bile çekebilirdik :)))Red Kit ,Dül dül ,Daltonlar ,Rin tin tin....
En favori fotoğrafı en sona sakladım nasıl ama yeni Daltonlar yakalar yakalamaz hemen fotoğraflarını çektim ,bi çizgili pijamaları eksik :)))

8 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgilimin bloguna katılayım ve takılayım dedim gerçekten nefis bilgilerle donanmış enfes fotoğraflarla süslenmiş leziz yemeklerle bezenmiş mükemmel bir emek ürünü ortaya çıkmış.Ellerine bilgine ve emeğine sağlık teşekkürler hayatım!Çocukluğumuzun çizgi evrenine bir yolculuk yaptık aynı duygu ve hayallerle yaşamı paylaşıyoruz.Seni seviyorum.Yeni taze meyvelerini sabırsızca bekliyorum.Görüşürüz.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

elifciğim,çok güzel bir yermiş burası ,buranın bir örneği ise Ankara'da Sincana giderken harikalar diyarı ismiyle var...
biz gide gele hatmetmiş bulunmaktayız .
sevgiler.....

SOFRAM dedi ki...

Merhaba canım, daha önce Ankara'daki masal adasına götürmüştük çocukları çok sevmişlerdi, hepsiyle fotoğralarını çektirmişlerdi.
Şimdilerde Samsun'da benzerinin açıldığını görünce çok sevindik, bizim çocuklar büyüdü ama hala çok seviyorlar bu masal kahramanlarını görünce, öptüm vanım, sevgilerimle...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Sindirella mı acep deyip dururum ben de o tek prensesi :)) Oğluşumun da en favori parkı burası, yalnız adı Batıpar değil Borulu park bizim lugatımızda :)) İşyerinden arkadaşlarla bir gün gidip daltonlarla poz vereceğiz biz de :))
Sevgiler...

FİLİZ BAHÇESİ dedi ki...

Elifciğim merhabalar yine ne güzel yerler gezmişsin. Biz bu yıl Bartın'ı bekliyoruz. Bizim yerimize de gez. Çok çok selamlar hoşçakal..

Sanem dedi ki...

Ne güzel bir gezi olmuş. Çocukluğuma gittim resimlere baktıkça. Sevgiler...

Cocukla Cocuk dedi ki...

bizim harikalar diyarımız gerçekten, çok güzel fotoğraflar. Bizim çocukların ilgisini çekmiyor maalesef

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Elif bizde de aynı Daltonlar pozu var.Çocukluğumuzu hatırlatan harika bir park olmuş ..Sanırım çocuklar da aynı fikirde...sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails