Aralık 30, 2015

Güle güle git 2015...


Bir yanım hüzün bir yanım bahar bahçe ...
Öylesi günlerden geçiyoruz....
Kendi küçük dünyamda her şey yolunda evim isim eşim çocuklarım ailem gayet mutluyuz keyifliyiz sağlıklıyız çok şükür bin şükür ...
Ancak gel gör ki üç maymunu oynuyoruz her yerde...
Ne sokağa çıkmak ne haber izlemek ne sosyal medyada gezinmek istemiyor canım.
İçim acıyor çünki dayanamiyorum..
Güzel ülkem kan revan içinde dört bir yandan acı haberler geliyor doğudan ayrı batıdan ayrı :(
Huzur istiyorum sağlık istiyorum yaşanası bir ülke istiyorum. Sokağa çıktığımda yerlerde dilenen minicik yavrular görmek,tv de küçücük bebeklerin iç sizlatan söylemeye dilim varmıyor cansız   bedenlerini görmek istemiyorum...
Her şeyden öte 2016 BARIŞ istiyorum senden. Unuttuğumuz kaybettiğimiz insanlıgımızı geri getirmeni istiyorum.
Gülerken vicdan azabı duymamak doya doya gülmek mutlu olmak istiyorum.
Hani çokda bir şey değil istediğim...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails