Haziran 14, 2009

Paris'den...

İşte burdayım uzun bir aradan sonra yeniden 5 haziran itibariyle önce Fransa semalarında ardından Paris peşi sıra da Lyon sokaklarında gezinmek bakınmak fotoğraf çekmek gibi meşguliyetlerle dolaşıp durmaktaydım :)) Detaylarla anlatmak istiyorum aslında ama ne derece mümkün görücez ... 5 inde 10.20 uçak kalkış saatimizdi ama 11.15 i buldu 3,5 saatlik sakin bi yolculuğun ardından indik Paris e...Havanın açık olması sebebiyle meraklı gözlerle Paris i izledik Eyfeli görerek keyiflendik :)) Bavulları alıp çıkış işlemlerini yaptıktan sonra İnformation bulup kendimize otel aramaya başladık eveeet maalesef yoğunluktan otel bile bulamamıştık havaalanındaki İ. bizi Auber deki İ. a yönlendirdi bu arada pek çok broşür ve metro hattı ve şehir haritası edindik ki bunlar çok işimize yaradı...


İnformation dan Grands Bulvar ın çok yakınlarında bi otel bulduk yerleştik birazcık dinlenmenin ardından hemen sokaklara çıktık istikamet Şanzelizeydi . Opera durağından metroyla Champs Elysees durağında indik birazcık yürüdükten sonra tüm haşmetiyle Zafer Takı karşıladı bizi çok etkileyiciydi ...
Şimdilik bu kadar yoğunluk hala had safhada o sebepten en kısa zamanda daha çok bilgi ve görselle burdayım ...Gezdim gördüm tamam yazdım kısmı peeeek yakında :))

4 yorum:

nehircce dedi ki...

Merakla bekliyoruz,iyi eğlenceler bol gezmeler :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

süper, güzel güzel gezin. 2 kez uzun uzun gezme fırsatım oldu parisi ve çok sevdim.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Elifçim ne güzel resimler onlar. Diğerlerini de bekliyorum. Sevgiler...

el*ff dedi ki...

~~Sevgili Nehircee çok teşekkürler...

~~Çocukla Çocuk ne güzel uzun uzun gezmek isterdim kesilikle görülecek öyle çok yer var ki :))

~~Esincim teşekkürler eklemeye çalışıyorum :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails