Nisan 30, 2009

Fenerbahçe parkı II ...

Kedi nin sevimliliğine bakar mısınız :)) Geçmiş güneşin altına hem güneşlenip hem de yalanarak keyif yapıyo :))
4 günde havanın da onca kötü olmasına ve evde henüz 8 aylık bi bebişimiz olmasına rağmen sanırım İstanbul gezme konusunda rekor kırdık nerelere gitmedik ki :)) Bayıldım mini bi tur oldu :)) Zaten baharın kokusunu aldık alalı her hafta sonu plan yapar durumdayız nereler yok ki içinde gezdikçe gördükçe paylaşıcam mutlaka ... Bu haftaki planlarımız yine kısa bi İstanbul turuydu bu sefer içinde maç bile bulunan ama olmadı maalesef :))


Bu bankta gülümseyen güneşin altında yanında kahve kokusu ve bol dedikodulu bi sohbet daha ne olsun :))

Ve bu kuyudan buz gibi bi su çekmek çok eskilerden kuyudan su çekmenin keyfini yaşamış olanlardanım ben tıngır tıngır kovanın geliş sesi ne güzeldir... Fenerbahçe parkı çok güzeldi.Bir tarafta denizin kokusu ve masmavi rengi , martıların denizle dansı diğer tarafta yeşilin renklerle kaynaşması ... Her taraf papatyalar laleler hercailerle bezenmiş renk renk pırıl pırıl ... Mutlaka gezin hele baharda resmen gözlere şenlik...

2 yorum:

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar...
Rahatsızlığım nedeni ile uzun bir ara vermek zorunda kaldığım ziyaretlerimize inşallah tekrar başladık..
Bu arada ne güzel eklemeler paylaşımlar yapmışsınız. Ebru çalışmlarınızı çok beğendim maşallah çok güzel olmuşlar.
Amasra hakkında eklemiş olduğunuz yazı ve görsellerden sonra gezilecek yerler listesinde sırasını yükselttik...
İstanbulu dışardan beğeniyoruz ama birgün deyip hep erteliyoruz...
Gene de ''bir gün'' inşallah diyelim...
Resimler de çok güzel çekilmişler...
Ailecek sevgi ve selamlar...

el*ff dedi ki...

~~ Sevgili Seyyah öncelikle tekrar geçmiş olsun demek istiyorum...Öyle yoğun geçiyor ki günler ben de ancak takip ettiğim sitelere bakabiliyorum fakat yorum yapma fırsatı bulamıyorum :((
Amasra yı kesinlikle tavsiye ederim ve mutlaka Safranbolu yu...İstanbul u ise ben de uzun zamandır gidememiştim ama ne büyük kayıp dedim kendime mutlaka ara ara gidilmeli bambaşka güzelliklere sahip öyle çok gezilecek yer var ki :))Resimleri ve Ebruları beğmenize ise çok sevindim :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails