Mart 03, 2009

Ebru'nun de hali ...


Bir hafta aradan sonra bugün telafi için gittik Ebru kursuna perşembe tekrar gidicez artık zeminlerimiz çok güzel olmaya başladı sırrı fırçadaki boya bitene kadar serpmek ve de boyaların kıvamının çok iyi olmasındaymış sadece tek kat attığımızda bile minik minik birbirini iten boyacıklar oluştu mermer kıvamına yavaştan gelmeye başladılar :))
~~
Daha önce lale denemeleri yapmuıştık ben dayanamayıp laleleri değişik formlara dönüştürmüştüm ama bu sefer karanfil denemelerinde oynamalar yapmadım yapraklar çok hoşuma gitti zira :)) Türlü türlü ebru çeşidi yapmaya devam ediyoruz ama acaip sabırlı olmak ve tüm dış etkenlere kulaklarını tıkamak sadece boyalarla haşır neşir olmak gerektiriyor çünkü ani bi hareketle boyalar yer değiştirip bambaşka şekillere bürünebiliyor :)) Deniyoruz bakalım,çorba üzerinde bile lale denemesi yaptım ki (bknz resim1 )...
~~
Sporda bi haftalık aranın ardından başladı tekrar tartıyla pek aramız hoş olmasa da hareketlerle süper ötesiyiz acaip keyif alıyor eve gelince de dövülmüş kıvamında oluyoruz bugün güneş gösterdi yüzünü öğle arası güneş yürüyüşü yaptık biraz :)) Aaaa Ebru çıkışı ana caddede bomba alarmı vardı sahipsiz paket varmış sanırım ,polisler çevirmiş etrafında da bi sürü yurdum insanı bakınıp duruyodu booooom diyede bi ses gelmedi nooldu acep :))
~~
Kitaplarımız özenle ve itinayla okunmaya devam ediyor ... 4 kitapı aynı anda okuma çabasındayken bugün bi tanesini arkadaşıma vererek , okulda okuduğumu ise öğrencim sınıf kitaplığına ait diye düşünüp kendine almak sebebiyle 2 kitaba indirgemiş bulunmaktayım... Mavi Karanlık Bodrum Bodrum dedirtiyor bana , Kanatsız Kuşlar sa ahhhh Fethiye :)) İkisi de keyifli Mavi Karanlık bayağı bi ilerledi sanırım önce o bitecek sonra diğeri ağırdan alıyoruz bu aralar kitap okumayı işler çok çünkü diye de kendimizi kandırıyoruz....
~~
Birde bu aralar şöyle bişi aklıma takıldı dolanıp durmakta ; '' Akıllı olup herkesi idare edeceğine, deli ol herkes seni idare etsin '' hayat bir hızla ilerliyor ben şaşkın şaşkın bakakalıyorum, şoktayım bu aralar ...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails