Şubat 13, 2009

Hımmmm; Herşey !!!

Hımm düşündüm durdum acaba başlık ne yazsam diye konu öyle bol ki fotoğrafta herşey mevcut olunca başlıkta herşey oldu ,güzel oldu :))
~~~~
Öncelikle hediye aldığım çok uzaklardan gelen kitabımdan bahsetmek istiyorum,tatile gitmeden önce evvel zaman içinde nin bloğunda hediye kitaplaşma fikrini görünce çok mutlu olup hemen dahil olmuştum... Yoğunluk , tatilin araya girmesiyle internetten uzak kalıp unutmuştum bile ta ki mail kutuma bi yorum düşene dek :)) Çok çok mutlu oldum ve hemen araştırmaya başladım ben kime alıyorum diye öğrenip iletişim bilgilerine ulaşınca da okuduğumda çok etkilendiğim Kürşat Başar'ın Başucumda Müzik kitabını gönderdim aslında o zamanlar pek de uzağımda olmayan Naz'a , eline ulaştığına mutlu olduğuna dair mesajları alınca da çok çok keyiflendim...
~~~~
Dün akşamsa eve geldiğimde sevgilim sana bi paket gelmiş ama bulamamışlar kargodan alıcaz deyince üzüldümm , nasıl sabredicem yarına kadar diye düşündüm durdum merak içinde... Acaba okuduğum bildiğim bi kitap mı yoksa hiç tanımadığım bi yazara mı ait die... Bugün paketi alıp bir heves açınca meraklar son buldu okumadığım hatta duymadığım bi yazar ve kitabı böyle oluşundan ise ayrıca memnun oldum kitabın kapak yazısından çok etkilendim yabancı bir yazarın bizim coğrafyamızı bizim yaşadıklarımızı ve Mustafa Kemal'i anlatması büyüleyici,en kısa zamanda okuyup mutlaka fikirlerimi yazıcam... Aslı bu sayede seninle güzel bloğunla tanıştığım için çok mutluyum tekrar teşekkür ediyorum :))) Evvel zaman içinde ve Serap harikasınız...
~~~~
Sonraa gelelim ödüllerime ... Aslı, Naz ve Engin Deniz tarafından ödüle değer bulunmaktan ötürü keyf üssü keyf oldum :)) Öpüyorum sizleri,tşk ler...

Ödülün gönderilmesiyle ilgili 3 kural var:

1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek. ~~Ee tabi ki ~~
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek. ~~ Memnuniyetle ~~
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek. ~~ Neden olmasın ~~

Diyerek zevkle ödüllerimi gönderiyorum...

Perili Köşk , Çocukla Çocuk , Evvel Zaman İçinde , Evcilik Lezzetler , Nino , Huysuz Balık , Tuğba'nın Dünyası harikasınız ~~aslında blogların hepsi birbirinden şahane~~ ödüller size , şimdi geliyorum haber vermeye :))
~~~~
Ne çok konu birikmiş yazmak için pudingli kurabiyelerim nefisler , blogdaşlarımdan tarif yine ama kimde rastladım hatırlamıyorum üzgünüm ki :(( Çok pratik ve lezzetli 1 paket muzlu puding oda sıcaklığında margarin ve 16-17 kaşık un yoğurulup şekillendirilip önceden ısıtılmış 180 derece fırında 10-15 dk pişiriliyor hepsi bu çok değişik bi aroma çıkıyor ortaya her yiyen tarif istedi o derece :)) tavsiye edilir ...
~~~~
Bu akşam ki son konumuz ise Ebru çalışmalarım son çalışmalarım fotoğrafta mevcut ama bu hafta hiç keyif alamadım ve bu yaptıklarıma da yansıyınca ortaya tuhaf şeyler çıktı , sakin bi ortamda çalışmak lazım ve de boyaların kıvamlarının çok iyi olması fikrine ulaştım... Zemin ebrusu yapmaya çalıştık, taraklı ebrudan örnekler yaptık... Düşününce yine de pek çok şey öğrenmişiz bıkmadan devam etmek ve özgün çalışmak lazım kursta her tekniği öğrenip sonra denemek... Tecrübeyle deneme yanılmayla olacak bu iş ,ruh katmadan olmuyor zannımca bu hafta yoktu haftaya bekliyoruz ilham perilerini :))
~~~~
Uzuuuun bi yazı oldu, ne güzel ... Mutlu hafta sonları diliyorum herkese günün anlamından sebep sarılın sevgilinize tabii ki sadece bugün diil her gün :))

6 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

mutlu hafta sonları Elif. Ödülümüz için çok teşekkürler, çok mutlu olduk.
Şu kitap etkinliğine bir dahaki sefere biz de katılmak istiyoruz, kitap hakkındaki yorumlarını bekliyoruz.

nino dedi ki...

elifcim cok tsk ederim benide odule layik gordugun icin su sikintili gunlerimde moral oldu opuyorum

ZEYNEP dedi ki...

BENIMDE ODULLENDIRDDIGIM KISILERDENSINIZ BLOGUNUZ HARIKA :)))

el*ff dedi ki...

~~ Çocukla çocuk etkinlik çok güzeldi gerçekten daha sık olup daha çok kişiyi haberdar etmeli :))

~~ Nino umarım en kısa zamanda toparlarsın ve umut dolu haline dönersin...

~~ Zeynep çok teşekkür ediyorum...

Sevgiler...

evvelzamanicinde dedi ki...

Sevgili Elif, teşekkür ederim güzel sözlerin ve ödülün için :-)

Şaşırdım bu arada :-)

sevgiler...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Efenim ödül için çok çok teşekkür ediyorum :)) Elif's Diary de dopdolu içeriğiyle dinamik yazılarıyla benim ennn beğendiğim bloglardan ;)
Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails